Interagri careers page /
ornaments

РАБОТА В ИНТЕРАГРИ

Екипът на ИНТЕРАГРИ България наброява повече от 80 човека. В стремежа си да изградим приятелска атмосфера и партньорски отношения, взаимоотношeнията в компанията са основани на взаимен респект, доверие и открита комуникация. ИНТЕРАГРИ демонстрира желание за непрекъснато развитие на хората в компанията, като отчита индивидуалните потребности на всеки, така че да се чувства на мястото си, както и да има реален принос към успеха и развитието на компанията. Компанията е социално ангажирана, като сътрудничи с редица училища и университети в страната, с цел развитие на потенциала на младите хора в България.
Вижте нашите МИСИЯ ВИЗИЯ ЦЕННОСТИ
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания в обявите за работа в ИНТЕРАГРИ България и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com
Свободни позиции
Connected Fleet Specialist
Shape the Future of Agriculture: Join as our Connected Fleet Specialist!
INTERAGRI Bulgaria Ltd. stands at the forefront of sustainable and efficient agricultural solutions. As a leading provider of self-propelled agricultural machinery, attached equipment, spare parts, and service solutions, we hold a prominent position with a well-established network across Bulgaria.
We're proud to be the exclusive authorized importer of New Holland agricultural and construction machinery for Bulgaria. With New Holland's rich heritage of over 120 years and unmatched technological prowess, it's no surprise that it's a globally preferred brand for agricultural machinery.
Further cementing our commitment to top-tier service, we represent several other renowned premium brands, including Kinze, Bednar, Brantner, Rauch, Cochet, Clemens, and more. At INTERAGRI Bulgaria, every interaction is an opportunity to foster a lasting, beneficial partnership with our clients, providing them with integrated business solutions that align with the fast-paced nature of agriculture.
COMPANY MISSION: Our aim is to arm farmers with innovative, sustainable solutions. With our expansive trade-service network, we're never far away, always ready to cater to our customers' needs.
COMPANY VISION: To solidify our position as the reliable, go-to partner for Bulgarian farmers by offering unmatched products, services, and customer service.
Key Company Values:
- Customer focus: Tailored solutions for every unique client.
- Professionalism: A team molded by rigorous training and an unwavering pursuit of perfection.
- Quality: Exceptional service standards, customized for each partner.
- Direct and Open Communication: We thrive on clarity and mutual feedback.
- Teamwork: United in purpose, sharing and celebrating corporate goals.
- Mutual Respect: Treasuring trust and fostering long-term relationships.
- Integrity: A commitment to transparency, ethical actions, and honest business practices.
Join us where innovation, excellence, and premium service converge. Be part of our journey, partake in team outings, brainstorm in our 'Agriculture Innovations' sessions, and let's together redefine agriculture in Bulgaria.
With the advancement of remote machine monitoring, we are introducing a new role - Connected Fleet Specialist. This position is open to candidates with or without prior experience.
Position: Connected Fleet Specialist
Responsibilities:
Your main responsibilities as a Connected Fleet Specialist will encompass:
- Serving as the custodian of the Vehicle Management System (VMS) activities.
- Monitoring the fleet of connected units belonging to the Importer's customers.
- Ensuring that customers complete portal registration and acceptance.
- Managing customer subscriptions.
- Coordinating all activities related to connected services with the workshop, such as critical error codes, maintenance reminders, etc.
- Enabling and providing support for extended warranty sales.
- Initiating and tracking machine maintenance schedules.
- Coordinating the implementation of Product Improvement Programs.
- Continuously monitoring related KPIs and implementing action plans if improvements are required.
- Handle incoming customer calls, providing immediate solutions when possible, and efficiently routing them to the appropriate service professionals when specialized assistance is needed.
Qualifications: To excel in this role, you should meet the following qualifications:
- A bachelor's degree or equivalent in a related field.
- Proficiency in English, at least at a B2 level.
- Computer skills, including in Microsoft Office.
- A dedication to delivering outstanding customer service.
What We Offer:
- A competitive salary package tailored to your experience.
- A supportive and professional work environment.
- Ongoing training and development opportunities.
- The opportunity to make a meaningful impact on our service operations.
- Social benefits
- Team building events.
If you believe you have what it takes to be a valuable member of our team and you envision yourself as a Connected Fleet Specialist at INTERAGRI Bulgaria, please send us your CV with a recent photograph and a brief motivational letter answering the question, "Why do I want to be a part of the INTERAGRI Bulgaria team?" to office@interagribg.com.
Service Manager
Shape the Future of Agriculture: Join as our New Service Manager!
INTERAGRI Bulgaria Ltd. stands at the forefront of sustainable and efficient agricultural solutions. As a leading provider of self-propelled agricultural machinery, attached equipment, spare parts, and service solutions, we hold a prominent position with a well-established network across Bulgaria.
We're proud to be the exclusive authorized importer of New Holland agricultural and construction machinery for Bulgaria. With New Holland's rich heritage of over 120 years and unmatched technological prowess, it's no surprise that it's a globally preferred brand for agricultural machinery.
Further cementing our commitment to top-tier service, we represent several other renowned premium brands, including Kinze, Bednar, Brantner, Rauch, Cochet, Clemens, and more. At INTERAGRI Bulgaria, every interaction is an opportunity to foster a lasting, beneficial partnership with our clients, providing them with integrated business solutions that align with the fast-paced nature of agriculture.
COMPANY MISSION: Our aim is to arm farmers with innovative, sustainable solutions. With our expansive trade-service network, we're never far away, always ready to cater to our customers' needs.
COMPANY VISION: To solidify our position as the reliable, go-to partner for Bulgarian farmers by offering unmatched products, services, and customer service.
Key Company Values:
- Customer focus: Tailored solutions for every unique client.
- Professionalism: A team molded by rigorous training and an unwavering pursuit of perfection.
- Quality: Exceptional service standards, customized for each partner.
- Direct and Open Communication: We thrive on clarity and mutual feedback.
- Teamwork: United in purpose, sharing and celebrating corporate goals.
- Mutual Respect: Treasuring trust and fostering long-term relationships.
- Integrity: A commitment to transparency, ethical actions, and honest business practices.
Join us where innovation, excellence, and premium service converge. Be part of our journey, partake in team outings, brainstorm in our 'Agriculture Innovations' sessions, and let's together redefine agriculture in Bulgaria.
Position: Service Manager
Responsibilities:
As the Service Manager, you will play a pivotal role in our organization, overseeing the service department's day-to-day operations. Your responsibilities will include:
- Managing and leading a team of service professionals.
- Establishing and maintaining efficient service workflows and processes.
- Ensuring timely and high-quality service delivery to our valued customers.
- Monitoring and optimizing service performance metrics.
- Providing consistent leadership and coaching to the service team.
- Handling customer inquiries and resolving issues effectively.
- Implementing and adhering to safety and quality standards.
Qualifications: To be successful in this role, you should possess the following qualifications:
- A bachelor's degree or equivalent in a related field.
- Proven experience as a Service Manager or a similar leadership role for at least 3 years.
- Strong organizational and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Leadership qualities with the ability to motivate and mentor a team.
- A commitment to delivering exceptional customer service.
- A valid driver's license (Category B).
What We Offer:
- A competitive compensation package and bonuses based on performance.
- A supportive and professional work environment.
- Ongoing training and development opportunities.
- The chance to make a meaningful impact on our service operations.
- Social benefits.
- Team building events.
If you are a dynamic leader with a passion for service excellence and are looking to take the next step in your career and you envision yourself as a Service Manager at INTERAGRI Bulgaria, please send us your CV with a recent photograph and a brief motivational letter answering the question, "Why do I want to be a part of the INTERAGRI Bulgaria team?" to office@interagribg.com.
Специалист Складово обслужване и поддръжка - гр. Стара Загора
За нашия екип търсим: Специалист Складово Обслужване и поддръжка за гр. Стара Загора.
Защо да се присъединиш към нас?
Ние предлагаме:
- Работа в динамична и иновативна сфера резервни части за земеделска техника;
- Разнообразие и динамика в ежедневните задачи;
- Конкурентно заплащане и благоприятна работна среда;
- Социални придобивки;
- Служебно облекло;
- Тийм билдинги и обучения.
Твоите отговорности:
- Организация, приемане и предаване на резервни части;
- Поддръжка на външния вид на земеделската техника в търговския обект;
- Поддържане на чистота и ред във външните площи;
- Изпълнение на други задачи, поставени от ръководителя на базата.
Какво очакваме:
- Отговорност и внимание към детайла;
- Способност за самостоятелна и екипна работа;
- Желание за обучение и развитие;
- Добра комуникация и позитивно отношение;
- Търпение, последователност и адаптивност.
Ако живееш в Стара Загора и виждаш себе си като Специалист складово обслужване и поддръжка, моля, изпрати ни своето CV с актулна снимка и кратка мотивация в отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Регионален мениджър Продажби - гр. Силистра
Имаш ли опит в продажбите и интереси, които включват нови технологии и детски спомени с трактори и багерчета? Имаш усет към динамиката на пазара, учиш бързо, фокусиран си върху намирането на решения и постигането на резултати, обичаш да работиш с хора, смяташ, че комуникираш добре? Искаш да учиш и да развиваш своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
∙ Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
∙ Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
∙ Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
∙ Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
∙ Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
∙ Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
∙ Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Какво ще правиш като Регионален мениджър Продажби:
∙ Проактивно познаване и презентиране на продуктите и услугите ни;
∙ Откриване на специфичните нужди на клиентите в твоя регион;
∙ Постигане на целите на компанията чрез ефективни стратегии за директни и индиректни продажби;
∙ Актуално познаване на пазара и конкурентната среда;
∙ Изготвяне на професионални оферти
∙ Ефективно провеждане на преговори;
∙ Успешни продажби и сключване на нови договори;
∙ Активно участие в организацията и провеждането на полеви демонстрации, специализирани изложения, презентации и други маркетингови активности;
Какво очакваме от теб:
∙ Минимум от 3 до 5 години опит в продажбите;
∙ Умение да провеждаш преговори с увереност и професионализъм;
∙ Способност да се адаптираш бързо и адекватно в динамична среда;
∙ Да умееш да приоритизираш и постигаш резултати;
∙ Да притежаваш много добри комуникативни и презентационни умения;
∙ Да имаш шофьорска книжка готовност за пътуване.
Какво ти предлагаме:
∙ Амбициозен и подкрепящ екип;
∙ Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
∙ Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
∙ Социални придобивки;
∙ Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
∙ Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Регионален мениджър Продажби в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Регионален мениджър Продажби - гр. Русе
Имаш ли опит в продажбите и интереси, които включват нови технологии и детски спомени с трактори и багерчета? Имаш усет към динамиката на пазара, учиш бързо, фокусиран си върху намирането на решения и постигането на резултати, обичаш да работиш с хора, смяташ, че комуникираш добре? Искаш да учиш и да развиваш своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
∙ Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
∙ Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
∙ Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
∙ Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
∙ Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
∙ Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
∙ Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Какво ще правиш като Регионален мениджър Продажби:
∙ Проактивно познаване и презентиране на продуктите и услугите ни;
∙ Откриване на специфичните нужди на клиентите в твоя регион;
∙ Постигане на целите на компанията чрез ефективни стратегии за директни и индиректни продажби;
∙ Актуално познаване на пазара и конкурентната среда;
∙ Изготвяне на професионални оферти
∙ Ефективно провеждане на преговори;
∙ Успешни продажби и сключване на нови договори;
∙ Активно участие в организацията и провеждането на полеви демонстрации, специализирани изложения, презентации и други маркетингови активности;
Какво очакваме от теб:
∙ Минимум от 3 до 5 години опит в продажбите;
∙ Умение да провеждаш преговори с увереност и професионализъм;
∙ Способност да се адаптираш бързо и адекватно в динамична среда;
∙ Да умееш да приоритизираш и постигаш резултати;
∙ Да притежаваш много добри комуникативни и презентационни умения;
∙ Да имаш шофьорска книжка готовност за пътуване.
Какво ти предлагаме:
∙ Амбициозен и подкрепящ екип;
∙ Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
∙ Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
∙ Социални придобивки;
∙ Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
∙ Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Регионален мениджър Продажби в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Сервизен специалист - гр. Русе
Сервизен специалист за град Русе
Имате ли опит в ремонта на машини и страст към новите технологии? Спомняте ли си с детско вълнение времето, когато играехте с трактори и багерчета? Притежавате ли умения за диагностициране на повреди и сте фокусирани върху намирането на решения? Обичате ли да работите с хора и смятате, че сте добър комуникатор? И не на последно място, сте ли готови да учите и развивате своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
- Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
- Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
- Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
- Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
- Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
- Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
- Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Позиция: Сервизен специалист за град Русе.
Какво ще правиш:
- Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар.
- Работа със специализирана диагностична техника и инструменти.
- Отговорност за правилната експлоатация на закупената земеделска техника по време на гаранционния период.
- Посещение на клиенти при необходимост за консултации или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника.
- Подготвяне на отчети за извършеното сервизно обслужване и ремонт на техниката.
- Пътуване в рамките на региона/страната при необходимост.
Какво очакваме от теб:
- Техничко образование.
- Свидетелство за управление на моторно-превозно средство.
- Желание за постоянно усъвършенстване и усвояване на нови знания и умения.
- Владеене на английски език се счита за предимство.
Какво ти предлагаме:
- Амбициозен и подкрепящ екип;
- Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
- Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
- Социални придобивки;
- Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
- Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Сервизен специалист в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Сервизен специалист - гр. Стара Загора
Сервизен специалист за град Стара Загора
Имате ли опит в ремонта на машини и страст към новите технологии? Спомняте ли си с детско вълнение времето, когато играехте с трактори и багерчета? Притежавате ли умения за диагностициране на повреди и сте фокусирани върху намирането на решения? Обичате ли да работите с хора и смятате, че сте добър комуникатор? И не на последно място, сте ли готови да учите и развивате своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
- Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
- Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
- Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
- Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
- Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
- Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
- Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Позиция: Сервизен специалист за град Стара Загора.
Какво ще правиш:
- Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар.
- Работа със специализирана диагностична техника и инструменти.
- Отговорност за правилната експлоатация на закупената земеделска техника по време на гаранционния период.
- Посещение на клиенти при необходимост за консултации или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника.
- Подготвяне на отчети за извършеното сервизно обслужване и ремонт на техниката.
- Пътуване в рамките на региона/страната при необходимост.
Какво очакваме от теб:
- Техничко образование.
- Свидетелство за управление на моторно-превозно средство.
- Желание за постоянно усъвършенстване и усвояване на нови знания и умения.
- Владеене на английски език се счита за предимство.
Какво ти предлагаме:
- Амбициозен и подкрепящ екип;
- Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
- Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
- Социални придобивки;
- Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
- Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Сервизен специалист в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Сервизен специалист - гр. Добрич
Сервизен специалист за град Добрич
Имате ли опит в ремонта на машини и страст към новите технологии? Спомняте ли си с детско вълнение времето, когато играехте с трактори и багерчета? Притежавате ли умения за диагностициране на повреди и сте фокусирани върху намирането на решения? Обичате ли да работите с хора и смятате, че сте добър комуникатор? И не на последно място, сте ли готови да учите и развивате своите умения? Търсиш постоянна работа в надеждна компания? Стани част от екипа на ИНТЕРАГРИ България!
ИНТЕРАГРИ България е една от водещите компании в страната за консултации и доставка на самоходна земеделска и строителна техника, прикачен инвентар, резервни части и сервизни услуги. Компанията предлага интегрирани решения за земеделие и строителство на българския пазар.
МИСИЯ: Нашата цел е да предоставяме на фермерите интегрирани и иновативни решения, подчертаващи устойчивост и ефективност. Чрез нашата търговско-сервизна мрежа сме близо до клиента, разбирайки техните потребности.
ВИЗИЯ: Да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските фермери, като предлагаме високо качество на продукти, услуги и обслужване.
Ключови ценности на компанията
- Фокус върху клиента: Наш приоритет е индивидуалният подход към всеки клиент и удовлетворяване на неговите потребности.
- Професионализъм: Нашият екип е обучен и адаптивен, с ясен стремеж към усъвършенстване.
- Качество: Стремим се към висок стандарт на обслужване, насочен към конкретните нужди на нашите партньори.
- Директна и открита комуникация: Обединяваме се около принципите на ясна и пряка комуникация, с акцент върху взаимната обратна връзка.
- Работа в екип: Вярваме в силата на колективния дух и еднакво споделяне на корпоративни цели.
- Взаимно уважение: Ценим доверието и дългосрочните отношения с всички наши партньори.
- Почтеност: Ангажираме се с прозрачност, етика и правилни бизнес практики.
Позиция: Сервизен специалист за град Добрич
Какво ще правиш:
- Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар.
- Работа със специализирана диагностична техника и инструменти.
- Отговорност за правилната експлоатация на закупената земеделска техника по време на гаранционния период.
- Посещение на клиенти при необходимост за консултации или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника.
- Подготвяне на отчети за извършеното сервизно обслужване и ремонт на техниката.
- Пътуване в рамките на региона/страната при необходимост.
Какво очакваме от теб:
- Техничко образование.
- Свидетелство за управление на моторно-превозно средство.
- Желание за постоянно усъвършенстване и усвояване на нови знания и умения.
- Владеене на английски език се счита за предимство.
Какво ти предлагаме:
- Амбициозен и подкрепящ екип;
- Възможности за онлайн и присъствени обучения, за да продължаваш да се развиваш;
- Стимулиращо възнаграждение и бонуси;
- Социални придобивки;
- Отлични условия на труд, служебен автомобил, компютър, мобилен телефон, корпоративно облекло;
- Тийм билдинги и вътрешно-фирмени събития;
Ако виждаш себе си като Сервизен специалист в ИНТЕРАГРИ България, моля, изпрати ни своето CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо с отговор на въпроса „Защо искам да стана част от екипа на ИНТЕРАГРИ България?“ на office@interagribg.com
Продуктов мениджър - Земеделска техника за Централен офис, гр. София
ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Земеделска техника" за град София.
ОТГОВОРНОСТИ:
• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на земеделската техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина
ИЗИСКВАНИЯ:
• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com
Продуктов мениджър - Строителна техника за Централен офис, гр. София
ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Строителна техника" за град София.
ОТГОВОРНОСТИ:
• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на строителна техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина
ИЗИСКВАНИЯ:
• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com
Отворени Стажантски Позиции

Стажант в Отдел "Сервиз и резервни части“
Изисквания към кандидатите:
- Кандидатите трябва да са навършили 18 г.
- Да имат интереси в областта на сервизна дейност и обслужване, строителство и земеделие
- Да имат желание да учат и да се развиват
- Да имат познания по английски
Какво представлява стажът?
Всеки Стажант има свой ментор – Старши Сервизен специалист, към когото ще бъде прикрепен за времето на стажантската програма, през което ще има възможността да се запознае с бизнеса в реална работна среда, като подпомага сервизната дейност и в същото време придобива, както практически умения, така и теоретични познания за технологиите и машините. Менторът има ангажимента да осигури ползотворна работна среда, като следи за изпълнението на възложените индивидуални задачи.
Работното време е гъвкаво, съобразени с учебния график на студента. Стажът е платен.
В случай че проявявате интерес, можете да изпратите автобиографията си с кратка мотивация, която да отговаря на въпроса „Защо искам да започна стаж в Интерагри България?“ на е-mail: trainee@interagribg.com
СТАЖАНТСКА ПРОГРАМА

Стажантската програма на Интерагри България е целогодишна, платена, а продължителността и работното време са съобразени с индивидуалните възможности на всеки стажант.
Интерагри търси отговорни, инициативни и проактивни млади хора, ориентирани към постигане на резултати и демонстриращи своя стремеж към развитие в дадената професионална област. Най-голямата ценност на стажантската програма се състои, в това че компанията предоставя възможност за обучение и придобиване на реални, практически познания в дадена професионална област. При успешно завършване на стажантската програма компанията предоставя сертификат, а на най-успешно представилите се дава възможност за професионална реализация в компанията.
Единствените условия са да имате навършени 18 г. и да имате интерес към развитие в областта на земеделската и строителната техника и технологии.
Очакваме вашите автобиографии, придружени с кратка мотивация на e-mail: trainee@interagribg.com
ПАРТНЬОРИ
До момента компанията си сътрудничи успешно с Техническите университети в София, Варна, Русе и Бургас, Добруджански технологичен колеж в Добрич, Аграрен университет Пловдив, Тракийски университет Стара Загора, Факултет "Техника и технологии" Ямбол към Тракийския университет, както и редица профилирани гимназии и професионални техникуми.
В какво се изразява сътрудничеството?
- Експерти от компанията провеждат лекции и практически занимания, свързани с техниката и технологиите, част от портфолиото от продукти и услуги на Итерагри
- Компанията осигурява стаж и/или практика на ученици и студенти
- Прави демонстрации на машини и технологии, част от продуктовото портфолио на компанията
- Оборудва зали за обучение
- Разработва индивидуални програми за обучение, съвместно с препорадавателския екип на учебното заведение
Оставаме отворени за вашите идеи и предложения за партньорство!
Позвънете на 0700 46 666 или ни пишете на trainee@interagribg.com

