new holland logo

Interagri careers page /

ornaments image image

РАБОТА В ИНТЕРАГРИ

INTERAGRI_KARIERI_10_280x185_pad_478b24840a_280x185_pad_478b24840a

Екипът на ИНТЕРАГРИ България наброява повече от 80 човека. В стремежа си да изградим приятелска атмосфера и партньорски отношения, взаимоотношeнията в компанията са основани на взаимен респект, доверие и открита комуникация. ИНТЕРАГРИ  демонстрира желание за непрекъснато развитие на хората в компанията, като отчита индивидуалните потребности на всеки, така че да се чувства на мястото си, както и да има реален принос към успеха и развитието на компанията. Компанията е социално ангажирана, като сътрудничи с редица училища и университети в страната, с цел развитие на потенциала на младите хора в България.

 

Вижте нашите МИСИЯ ВИЗИЯ ЦЕННОСТИ

 

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания в обявите за работа в ИНТЕРАГРИ България и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Свободни позиции

Регионален мениджър продажби за гр. Русе

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Регионален мениджър продажби“ за град Русе

ОТГОВОРНОСТИ:

 

  • Управление процеса на продажби в поверения му регион, от идентифициране на възможността, до реализиране на продажбата.
  • Постигане на заложените цели на компанията чрез директни / индиректни продажби.
  • Познаване на продуктовото портфолио на конкуренцията и пазара на земеделска техника, с цел по-успешно презентиране на предимствата на предлаганите от нас продукти и услуги. 
  • Отговорност за позиционирането на продуктите от портфолиото на компанията и повишаване познатостта и утвърждаване имиджа на Интерагри в поверения му регион от страната.
  • Идентифициране и развиване на нови клиенти и пазарни възможности. Оценка на клиентите и техния потенциал. Идентифициране нуждите на клиентите и предлагане на работещи решения.
  • Изграждане и поддържане на отлични взаимоотношения с ключови клиенти на компанията.
  • Идентифициране на нови канали на продажби. Генериране на идеи за пазарни промоции..
  • Координиране на процеса по офериране. Работа в екип.
  • Участие в организацията и провеждането на полеви демонстраци, специализирани изложения, презентации.

 

ИЗИСКВАНИЯ:

 

  • Професионален опит в продажбите на индустриални машини е предимство.
  • Опит в презентирането, промотирането и продажбата на продукти във висок ценови сегмент.
  • Висше образование ще се счита за предимство.
  • Работно ниво на владеене на английски език ще се счита за предимство.
  • Отлични комуникативни умения.
  • Отлични презентационни умения.
  • Амбициозност и ориентация към резултати.
  • Проактивност и независимост. Отговорност, прецизност, лоялност.

 

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

 

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, таблет, корпоративно облекло)

 

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Продуктов мениджър - Земеделска техника за Централен офис, гр. София

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Земеделска техника" за град София.


ОТГОВОРНОСТИ:

• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на земеделската техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина

ИЗИСКВАНИЯ:

• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър
 

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Продуктов мениджър - Строителна техника за Централен офис, гр. София

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи "Продуктов мениджър – Строителна техника" за град София.


ОТГОВОРНОСТИ:

• Активна комуникация с доставчиците на компанията по отношение на техническите аспекти на продуктите
• Активна комуникация и консултиране на външни и вътрешни клиенти във връзка с приложението и техническите характеристики на продуктите в портфолиото на компанията
• Провежда обучения и презентации на вътрешни и външни клиенти на компанията
• Участва активно в планиране, подготовка и провеждане на демонстрации на техника
• Детайлно познаване на продуктите, предлагани от компанията
• Активна работа с ERP, CRM и други системи
• Планиране на стокови наличности на машини
• Подготовка на всички необходими документи – технически спецификации, конфигурации на техника и други, дефинирани от прекия ръководител и свързани с позицията Продуктов мениджър
• Активно участие в подготовка на документи за обществени поръчки
• Извършва регулярен контрол на технически спецификации и състоянието на машините на склад, намиращи се в търговската мрежа на компанията
• Следи за новостите в сферата на строителна техника и запознава с тях търговския екип на компанията
• Активно следи и познава портфолиото на конкурентни брандове
• Следи за коректно попълнена търговска документация /оферти, договори и др./ при продажба на техника
• До 50% пътуване в страната и чужбина

ИЗИСКВАНИЯ:

• Висше техническо образование
• Технически познания в областта на механиката, хидравликата, електротехниката, структурата на машините и двигателите
• Минимум две години опит като продуктов мениджър или подобна позиция
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
• Високо ниво на компютърна грамотност
• Умения за работа в екип
• Стремеж към придобиване на нови знания и умения
• Правоспособност и добри умения за управление на лек автомобил

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

• Работа в модерен офис
• Професионална работна среда
• Регулярно обучение във връзка с предлаганата от компанията техника
• Възможност за развитие в сферата на продуктовия мениджмънт
• Атрактивно възнаграждение
• Мотивационна бонус система и допълнителни социални придобивки
• Осигурен служебен автомобил при пътуване в командировка
• Служебен телефон, преносим компютър

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер / Сервизен механик - Земеделска техника за гр. Русе

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Русе.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер/ Сервизен механик - Земеделска техника за гр. Добрич

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Добрич.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер/ Сервизен механик - Земеделска техника за гр.Стара Загора

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Стара Загора.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Сервизен инженер/ Сервизен механик – Земеделска техника за гр. Ямбол

ИНТЕРАГРИ България търси да назначи „Сервизен инженер/Сервизен механик – Земеделска техника“ за град Ямбол.

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Диагностика, техническа поддръжка и ремонт на самоходна земеделска техника и прикачен инвентар
  • Работа със специализирана диагностична техника и инструменти
  • Следи за правилната експлоатация на закупената земеделска техника в периода на гаранция
  • Посещение на клиенти при необходимост от консултиране и/или отстраняване на повреди и ремонти на закупената техника
  • Изготвяне на отчети за направеното сервизното обслужване и ремонт на техника
  • Пътуване на територията на региона/страната

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Подходящо техническо образование (Висше/Средно образование)
  • Професионален опит на подобна длъжност ще се счита за предимство
  • Компютърна грамотност - MS Office
  • Владеене на Английски език се счита за предимство
  • Свидетелство за управление на моторно-превозно средство
  • Умения за работа в екип
  • Стремеж към усвояване на нови знания и умения

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Отлично възнаграждение
  • Професионална работна среда
  • Възможности за професионално развитие
  • Вътрешни и външни обучения
  • Подкрепа и стимулиране на инициативността
  • Бонусна схема според постигнатите резултати
  • Отлични условия на труд (служебни автомобил, компютър, мобилен телефон, диагностика, инструменти, оригинално работно облекло New Holland)

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете Вашата подробна автобиография с актуална снимка на: office@interagribg.com

Отворени Стажантски Позиции

career_2_170x190_pad_478b24840a_170x190_pad_478b24840a

Стажант в Отдел "Сервиз и резервни части“

Изисквания към кандидатите:

  • Кандидатите трябва да са навършили 18 г.
  • Да имат интереси в областта на сервизна дейност и обслужване, строителство и земеделие
  • Да имат желание да учат и да се развиват
  • Да имат познания по английски

Какво представлява стажът?

 

Всеки Стажант има свой ментор – Старши Сервизен специалист,  към когото ще бъде прикрепен за времето на стажантската програма, през което ще има възможността да се запознае с бизнеса в реална работна среда, като подпомага сервизната дейност и в същото време придобива, както практически умения, така и теоретични познания за технологиите и машините. Менторът има ангажимента да осигури ползотворна работна среда, като следи за изпълнението на възложените индивидуални задачи.

 

Работното време е гъвкаво, съобразени с учебния график на студента. Стажът е платен.

 

В случай че проявявате интерес, можете да изпратите автобиографията си с кратка мотивация, която да отговаря на въпроса „Защо искам да започна стаж в Интерагри България?“ на е-mail: trainee@interagribg.com

СТАЖАНТСКА ПРОГРАМА

career_1_280x190_pad_478b24840a_280x190_pad_478b24840a

Стажантската програма на Интерагри България е целогодишна, платена, а продължителността и работното време са съобразени с индивидуалните възможности на всеки стажант.

Интерагри търси отговорни, инициативни и проактивни млади хора, ориентирани към постигане на резултати и демонстриращи своя стремеж към развитие в дадената професионална област. Най-голямата ценност на стажантската програма се състои, в това че компанията предоставя възможност за обучение и придобиване на реални, практически познания в дадена професионална област. При успешно завършване на стажантската програма компанията предоставя сертификат, а на най-успешно представилите се дава възможност за професионална реализация в компанията.

Единствените условия са да имате навършени 18 г. и да имате интерес към развитие в областта на земеделската и строителната техника и технологии.

Очакваме вашите автобиографии, придружени с кратка мотивация на e-mail: trainee@interagribg.com

ПАРТНЬОРИ

До момента компанията си сътрудничи успешно с Техническите университети в София, Варна, Русе и Бургас, Добруджански технологичен колеж в Добрич, Аграрен университет Пловдив, Тракийски университет Стара Загора, Факултет "Техника и технологии" Ямбол към Тракийския университет, както и редица профилирани гимназии и професионални техникуми.

 

В какво се изразява сътрудничеството?

  • Експерти от компанията провеждат лекции и практически занимания, свързани с техниката и технологиите, част от портфолиото от продукти и услуги на Итерагри
  • Компанията осигурява стаж и/или практика на ученици и студенти
  • Прави демонстрации на машини и технологии, част от продуктовото портфолио на компанията
  • Оборудва зали за обучение 
  • Разработва индивидуални програми за обучение, съвместно с препорадавателския екип на учебното заведение

Оставаме отворени за вашите идеи и предложения за партньорство!

Позвънете на 0700 46 666 или ни пишете на trainee@interagribg.com

ornaments image image ornaments
bata agro 2022 image Виртуален щанд интерагри
бата агро 2022
ЗАПИТВАНЕ
* Задължителни полета
-->