image image
 NEW HOLLAND TD5 НА ПРОМО ЦЕНА (3)_509x339_pad_478b24840a

„Бързина, качество, коректност“ - клиентите говорят за ИНТЕРАГРИ България

Данни от проучване на клиентска удовлетвореност на ИНТЕРАГРИ България

Назад

„Бързина, качество, коректност“  са най-често срещаните ключови думи, в отговорите на въпрос от проучването за клиентска удовлетвореност на ИНТЕРАГРИ България: „Моля, назовете 3 неща, от които сте доволни при работата си с Интерагри!“.

 

Проучването за клиентска удовлетвореност се проведе в периода декември 2020 г. - януари 2021 г., посредством онлайн анкета, изпратена до представителна група клиенти на компанията. „Мнението на нашите клиенти е ценно и стратегически важно за нас. С всичко, което правим се стремим да стоим близо до нашите клиенти, като ги познаваме и откликваме на техните нужди, така  усъвършенстваме нашата дейност и непрекъснато подобряваме качеството си на обслужване.“, споделят от маркетинговия отдел на Интерагри.

 

Според данните от репорта повече от 93% от анкетираните са доволни от техниката, предлагана от Интерагри България и със сигурност биха я препоръчали на свои колеги и приятели.

 

Данните сочат също, че New Holland е любима марка за 87% от анкетираните, а 83% от тях са избрали да работят с Интерагри, заради това че е единствен официален вносител на New Holland в България и са убедени в предимствата, които им носи това, като например: качествено продажбено и следпродажбено обслужване, допълнителна гаранция и специални условия от завода, както и редица други.

 

91 % от анкетираните са доволни от обслужването, което са получили от отдел „Сервиз и резервни части“ на Интерагри, като 49% от обслужванията са осъществени в рамките на 1 ден, а 38% до 48 часа.  Близо 97% от възползвалите се от услугите на „Сервиз и резервни части“ осъществят бърз и лесен контакт със специалистите в отдела. Най високо оценен критерий на обслужването от „Сервиз и резервни части“ е бързина на реакция, следван от компетентност и комуникативни умения.

 

Според анализа на анкетираната аудитория – най-много са отговорилите от регионите на Пловдив, Добрич и София.

 

Анкетата за клиентска удовлетвореност остава отворена. Можете да я попълните тук

 

Вашето мнение е важно за нас!

ЗАПИТВАНЕ
* Задължителни полета
-->